Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Natten

Av lifeisabitch - 26 juli 2010 10:33

Tillbringade jag hos A. ja samma A som inte e bra för mig.. igår började vi prata på msn o vi var båda rastlösa och han sa som vanligt du kan komma o se på film. jag nappade för en gångs skull och jag hoppade in i duschen o gav mig iväg.. vi såg på Avatar.. Helt underbar film.. Vi människor e inte medvetna eller så bryr vi oss inte hur vi fördärvar vår planet.. vi tar död på moder jord sakta men säkert.. Tänk o få leva i en värld som i Avatar.. rena himmelriket.. iallafall efter filmen så gick vi o la oss.. vi började mysa o strulade.. o jag fick nåt som jag aldrig fått innan..=)

vi somnade o sen behövde jag gå på toa o när jag kom tillbaka var han redan uppe.. jag sa till honom jag sticker inte jag skulle bara på toa.. han e van vid att jag sticker hem på morgonen medetsamma.. vi la oss i sängen lite till o han somnade.. jag började ta på honom o vi strulade igen.. sen efter det med håret på ända sa jag att jag måste nog hem nu och jag smög ut till bilen.. dels för jag hade "knullrufs" dels för att ingen av mina kompisar ska veta om att jag börjat träffa honom igen.. jag orkar inte höra - han e inte bra för dig, han sätter på allt som rör sig, han vill bara en sak, det kommer aldrig bli ni mm mm..

Allt det vet jag om o jag e väldigt medveten om det när vi träffas.. men jag kan inte låta bli, vi har en dragningskraft mellan oss som vi inte förstår.. jag vill inte bli ihop med honom , vi träffas bara lite då o då för att få ömhet o närhet.. Jag tycker så länge vi båda e med på vad som gäller så skadar det ingen.. Jag e ju trots allt vuxen o tar mina egna beslut så jag behöver ingen som påpekar för mig vad som e rätt o fel.. jag vet att detta e fel men för stunden så e det rätt..

ska snart städa kattlådan grundligt för den stinker.. o sen ska jag hoppa i duschen igen o sen ringa mina föräldrar för de hjälper min moster att flytta  o jag lovade jag skulle komma en stund..

ha en bra dag =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards