Life Is A Bitch

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av lifeisabitch - 6 juli 2010 18:53

Idag vaknade jag vid 6 men vägrade gå upp då så jag somnade om till 10.. jag har dammsugit o tvättat idag.. det blev hela 5 maskiner jisses vad en person kan samla på sig tvätt.. torktumlade det mesta så det e redan inhängt igen..

Idag e det mulet o jag har suttit lite på balkongen o läst.. katterna var givetvis ute med mig då.. Jag har matat ödlorna idag.

nu e jag lite uttråkad men det e för att jag inte e van vid att bara vara hemma.. har varit fullt ös de senaste veckorna så jag har glömt hur det känns att vara hemma o ta det lugnt.. ska kolla på dr phil o sen allsång på skansen o sen nån film hade jag tänkt.. har maten i ugnen.. idag ska jag äta ugnspotatis med kassler, grönsaker o bearnaise sås, mums =)

vad har ni hittat på idag?

Ovido - Quiz & Flashcards