Life Is A Bitch

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av lifeisabitch - 2 juli 2010 23:44

Idag har jag varit i kristianstad. J:s bror skulle köpa en bil.. så vi åkte dit i J:s varma bil jisses vad vi svettades.. sen åkte vi till Hässleholm o gick på Eclipse.. Jag älskar de filmerna.. de e så romatiska o spännande.. tänk om man hade fått leva ett sånt liv... suck vill bara drömma mig bort..Vet inte men idag har jag haft lite ångest över vad som hände midsommarafton..jag har mest ångest över att jag inte berättat för J men jag orkar inte försvara vad jag tänkte på och höra hennes predikan om att han inte e bra för mig o att han bara utnyttjar mig.. jag vet allt det där men jag kan inte stå emot honom... en vecka senare kommer ångesten.. när jag såg Eclipse så tänkte jag på A o AN.. Bella sa i filmen att man kan älska 2 o jag älskar kanske inte dem men jag tycker jädra mycket om dem.. o A pratar inte med mig efter förra fredagen o AN pratar inte med mig sen jag ställde in vår träff.. Jag kan ångra det så mycket att jag inte träffade honom.. men det var bara för att jag trodde nåt roligare skulle hända men vad hade varit roligare än att träffa honom?? jag e en idiot ibland.. men en sak har jag lärt mig av detta livet o det e att man kan inte ångra allt... man gör misstag o förhoppningsvis lär man sig av dem annars får man göra om misstagen..

Zigge har damp här hemma o bara springer o hoppar runt.. Puma har lagt sig på dörrmattan o vilar .. Hon e så söt min lilla prinsessa O nu tog freden slut här för zigge ville busa med Puma o det ville inte hon o då ville zorro ingripa..=) jag älskar dem så otroligt mycket =)

Ovido - Quiz & Flashcards