Life Is A Bitch

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av lifeisabitch - 20 juli 2010 21:55

jag e inte gjord för att gå upp klockan 5 det konstaterade jag idag igen hehe.. Jobbedagen idag har varit jätte lugn tills de sista 10 minuterna innan jag skulle gå  hem.. värst kaoset o vikarien som skulle avlösa mig gick ut o rökte istället för att fixa folk som kunde följa med henne.. så en sak har jag lärt mig jag tänker då FAN HELLER aldrig mer hjälpa henne.. hon var inte ens intresserad av rapporten utan mer av avvikelsen som jag lagt fram till en kollega för hon skulle skriva den på en som gjort fel..jag brukar tycka om folk men jag klarar inte henne tur att jag inte träffar henne så ofta.. så mitt humör när jag kom hem var inte det bästa.. men efter lite tvättande o klappande av katterna så lugnade jag ner mig o nu har jag problem o hålla mig vaken... har städat till ödlorna idag o de var för en gångs skull inte bråkiga när jag skulle ta upp dem. började se en film på 3an men den var riktigt tråkig.. så nu vet jag inte vad jag ska kolla på.. överväger o gå o lägga mig i tid idag .. fast då vaknar jag väl mitt i natten.. det där med att sova igen timmar e inget för mig ..

Av lifeisabitch - 20 juli 2010 06:03

Snart e det tid att sticka till jobbet igen.. det e riktigt segt att vara tillbaka efter en veckas semester.. e inte van att gå upp klockan 5 dete  ju nästan då jag har lagt mig på semestern..

idag verkar det bli en solig o varm dag. ska jobba till 14.30 sen ska jag tvätta kl. 17 det behövs verkligen för mina kläder börjar ta slut. gick ju en hel del kläder på Öland. katterna e ute på balkongen o myser.. har lagt ut mitt akvarie på blocket.. hoppas jag får det sålt så jag kan köpa min skäggagam..

ha en bra dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards