Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av lifeisabitch - 29 juli 2010 09:47

Nu e akvariet tömt o fiskarna befinner sig hos J... kändes lite vemodigt ändå har haft akvarie så himla länge men jag vet ju att jag gör det för att jag ska få plats med min älskade ödla.. om katterna sov lugnt innan så e det full fart nu.. hittade bollar som jag kastade iväg o Zigge var inte sen att nappa på det så han har srpungit runt runt nu ett tag..=) han e för go den lille busen.. han äter allt, innan fick han smakprov av brieost som han slukade medetsamma..nu ska jag slappa o sen börja med middagen o sen sticka till jobb..

Av lifeisabitch - 29 juli 2010 08:10

Imorgon förrmiddag ska jag hämta hem en skäggagam.. efter typ 3 månaders velande så har jag äntligen bestämt mig..så idag flyttar mina fiskar..De har fått ett nytt hem hos J. så idag ska jag hinna med att tömma akvariet och frakta mina fiskar till J och sen börjar jag jobba kl 13.15 så jag får snart sätta fart..

Igår jobbade jag o sen så månadeshandlade jag med J och sen följde jag med henne hem. kom hem 1 inatt typ.

Zorro har följt mig som en skugga hela morgonen.. han e så mammig den katten.. Alla 3 katterna ligger o sover här i tv rummet.


Ovido - Quiz & Flashcards