Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av lifeisabitch - 3 juli 2010 11:25

Solen skiner o det e redan 28 grader.. en svettig dag idag med med andra ord. Idag ska jag hem till min gamla hemort o gå på marknad där..ska bli roligt..

Puma har börjat att krypa bakom min rullgardin o idag välte hon ner min saltlampa så det riktigt hördes.. tur att jag e van vid att de kan vara högljudda annars hade jag fått en hjärtattack.. Nu precis jagade Zorro en insekt på balkongen o eftersom han inte e smidig så ramlade han ner från bordet med en smäll..hehe Zorro e nog den mest osmidiga katten jag vet men så väger han ju oxå drygt 8 kg. Idag hade jag o katterna riktig sovmorgon.. Zorro  o Zigge låg o sov hos mig tills kl 10.. Puma var uppe o på nya äventyr..Det är så mysigt att vakna med katterna i sängen.. de som inte har katter förstår inte men de som har förstår säkert vad jag menar =) Höra deras lugna andning o dova spinnande o känna vid deras mjuka pälsar..nu när jag ändå skriver lite om katterna så måste jag berätta vad Zorro gör varje morgon jag går upp vid 5. Han skriker sträcker sig o lägger sig ner igen o blundar.. hehe precis som han säger nej jag vägrar gå upp nu..

Nu ska jag äta lite middag men ha en bra dag alla =)

Ovido - Quiz & Flashcards