Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av lifeisabitch - 14 juli 2010 18:09

Idag har jag varit på stranden, så skönt att bada var längesen jag badade i havet för jag har vägrat att visa mig i badkläder.. ibland e man löjlig.. folk ska ju skita i hur man ser ut o det gör de oxå, för inte lägger jag märke till hur andra ser ut så varför skulle folk kolla in mig? Jag har bränt mig som fasen på armarna o ryggen o ansiktet så det känns som eld.. ändå smörjde jag in mig.. jaja vill man vara brun får man lida pin ...Zigge hade sån energi imorse så jag blev trött bara jag tittade på honom.. det var bara ca 20 grader då så hans energi var på topp.. han slogs med Puma o Zorro så det blev arga skrik här hemma..orka sånt klockan 8 på morgonen..mitt morgonhumör e inte i topp om man säger så..

Ovido - Quiz & Flashcards