Life Is A Bitch

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av lifeisabitch - 27 juli 2010 10:10

Nu har jag betalat räkningarna, aldrig kul men jag fick faktiskt mer kvar än jag trodde så denna månaden kan jag köpa mat hehe..

ska jobba eftermiddag/kväll idag.. e så trött, har varit det nu flera dagar.Det är fint väder idag så det kommer säkert vara varmt att jobba tror jag. får väl ha på ett linne o trekvarts som jag brukar.

Katterna e lugna idag , zorro ligger här i soffan o de andra e på balkongen. jag får väl snart masa mig in i duschen så jag kommer nån vart idag hehe.. Igår var jag på sånt toppen humör önskar att det kommer tilbaka idag oxå =)

jag var o hjälpte min moster som flyttade igår. träffade mina 2 underbara kusiner som nu båda kommer bo i Uppsala.flickan har redan bott där ett tag o nu flyttar minsta kusinen oxå upp där. bara den tredje kusinen som blir kvar här i skåne o jag klarar inte av honom.. han e så elak mot min moster..

Hoppas ni får en underbar dag =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards