Life Is A Bitch

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av lifeisabitch - 12 juli 2010 08:39

Idag e första dagen på min semester vecka.. så jädra skönt. igår jobbade jag kväll o det var seriöst kvällen från helvetet.. började med att det fattades personal o ingen vikarie kunde så jag ringde till nån som hade semester men som alltid ställer upp.. cheferna kommer halshugga mig men jag hade inget val..den larmade det som fan o det var 33 grader varmt.. jag var helt genomsvett o varm när jag skulle gå hem.. jobbade över igår igen..sen när jag kom hem hade jag sån överskottsenergi så jag ramlade inte isäng förräns kl halv 2 inatt.. Puma har bråkat med min rullgardin några gånger inatt så jag har sovit ryckit.. klockan är nu 8.30 och det är 23 grader redan..jag är ingen sommarmänniska o denna värmen e rena tortyren för mig..katterna e varma o slöa på dagen men när det svalnar av så e det minsann fart på dem...

ska göra mig iordning nu ska hem till min mamma några timmar idag.. lovade henne för ett tag sen att vi skulle umgås.. egentligen skulle vi till kristianstad men det e alldeles för varmt för det..


Ovido - Quiz & Flashcards