Life Is A Bitch

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av lifeisabitch - 15 juli 2010 16:33

har jag köpt en dänkeflaska.. för nu e det krig mellan mig o den lurviga bollen här hemma som ibland lyssnar till namnet Puma..

Hon håller på varenda natt o bråkar med min rullgardin så jag inte kan sova... grr blir irriterad på henne... så om hon försöker igen så får hon en stråle vatten på  sig....

jag gick o la mig igår vid 1 o hon började vid 5 o gav sig inte o jag skulle upp kl 7.30 så jag kan lova att mina ögon blödde när jag fick masa mig ur sängen.. skulle följa med en kompis o fylla på hennes AC.. lite pinsamt, men tydligen så var där en knapp man skulle trycka in så sattes AC:n igång.. jag o hon hade ingen aning om det när han sa det till oss.. vi låtsades som vi hade stenkoll hehe.. säger då det när det gäller bilar så e jag helt blåst..

o det tar faktiskt de flesta killar förgivet att man e oxå..

får snart packa o städa lite här hemma.. ska ju på friluftsliv till Öland imorn o hela helgen... spännande på ett sätt eftersom vi inte har nånstans att sova eftersom man inte kunde förboka camping... Livet e ett äventyr hehe...

Ovido - Quiz & Flashcards