Life Is A Bitch

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av lifeisabitch - 31 juli 2010 12:20

Kom att tänka på igår när jag precis kommit hem med ödlan så fick min tjejkompis vara inne o passa den så inte katterna kom åt den.. När jag kom in efterjag burit en massa grejor så sa hon att Puma hade tagit i sönder glaset till terrariet.. det som skulle ligga ovanpå..J hade suttit i soffan för att vakta glaset o då närmade sig Zorro ödlan så J reste sig för att hämta den o då hoppade Puma ner på glaset i soffan så det gick i sönder.. Zigge hittade på nåt som jag inte kommer på nu.. J sa till mig när jag kom in o jag som tyckte det var jobbigt med 1 katt, fy fan vad det e jobbigt med 3.. jag blev rätt ställd samtidigt som jag var lite arg på Puma för att hon fördärvat glaset.. Tänkte lite nu i förrmiddags på det och det e nog så att jag e så van vid dem så jag tänker inte på att de e runt benen på mig och är otroligt nyfikna av sig.. det e ju klart att de var nyfikna på ödlan och när de blir nyfikna så tänker de ju ofta sig inte för.. hehe så att kalla mina katter jobbiga nej det håller jag inte med om, de e levnadsglada o nyfikna på världen =) o det löste sig för mina killkompisar sågade till en bräda där glaset skulle legat så nu kan inte katterna ta i sönder det terrariet om de skulle hoppa på det o det känns tryggt =)

Av lifeisabitch - 31 juli 2010 09:49

Igår hämtade jag hem min Skäggagam. Han som sålde honom hade inget att frakta honom i och jag ville inte att han skulle springa lös i terrariet så han fick sitta på mitt bröst och så knäppte jag munkjackan över.. Han somnade till o med där..Han verkar ha en underbar personlighet..Hungrig e han..jisses vad han äter..

Sen på kvällen så åkte vi in till Helsingborgsfestivalen och där åkte jag virvelvinden med lilla J o jisses vad jag blev snurrig..

Det var en rolig kväll =)

Nu på morgonen idag har jag gett skäggisen mat o kelat med katterna =) Puma e riktig facinerad av honom och sitter just nu o strirrar på honom.. Jag tror Puma saknar sitt akvarie lite för hon vet att hon egentligen inte får vara på terrarierna men hon tycker att regler e till för att brytas...

 

Zorro slappar på balkongen

 

Zigge tänkte precis anfalla kamera snöret

  Vilka lysande ögon

  Regler e till för att brytas tycker Puma   Puma smyger på leopardgeckosarna  

 

Citrus

 

Cleo   Nytillskottet tror han ska heta Alvin men har ej bestämt mig än

    

Ovido - Quiz & Flashcards