Life Is A Bitch

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av lifeisabitch - 11 juli 2010 10:01

Asså nog för man ska vara glad att det e sommar o allt men 28 grader när klockan är halv 8 känns inte okej.. igår var det över 30 grader när jag jobbade o synd o säga att jag var varm.. när jag kom hem hade jag sån fruktansvärd huvudvärk som inte gick över vad jag än gjorde.. jag provade med en kall handduk, värmekudde, voltarentablett inget hjälpte så jag gav upp klockan 22 o la mig för att sova... egentligen skulle jag umgåtts med 2 vänner men dels e båda gravida o dels e de par typ så hela kvällen hade gått åt att höra dem jämföra sparkar o magar o sina graviditeter.. asså det e kul att de e gravida men inte så kul när man inte själv e gravid o man hade önskat att man e det mest av allt i världen, att sitta o lyssna en hel kväll på dem..då o då hade man väl fått tillslängt sig träffar du inte nån? när man då svarar nej så ser man den där medlidsamma blicken o så hör man du kommer säkert oxå träffa nån.. eller den bästa repliken blir du inte oxå sugen på att skaffa barn? Alla som känner mig det minsta vet att jag verkligen vill ha barn nu men eftersom jag inte hittat nån att skaffa dem med så går det ju inte..

så jag skickade ett sms o sa att jag mådde skit o kom inte.. jag ljög ju inte eftersom jag hade fruktansvärt ont i huvet o magen.. idag mår jag bättre men e trött som fasen.. sista jobbedagen idag innan jag har semester en vecka..så skönt ska det bli.. imorgon ska jag hitta på nåt med min mamma.. vi ska en trip till Kristianstad..se om jag kan lura in henne i en reptilaffär hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards