Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

minnen

Av lifeisabitch - 8 juli 2010 20:00

Idag blev jag vän med mitt första ex på facebook. blev helt paff när jag såg vänförfrågan.. vi har pratat från o till hela kvällen.. han vill att jag ska komma till honom men jag vet inte.. eller rättare sagt hela mitt inre skriker HELL NO!!!! det e 8 år sen det tog slut o det tog slut genom att han e full som alltid o bråkar o har sig o jag storgråter o skriker jag vill aldrig mer se dig..med mig i bilen var mina tjejkompisar o de har bara sett mig gråta den gången o jag grät hela vägen hem...efter ett tag börjar konstiga tjejer ringa o mig o fråga efter honom o de e alla gravida hmm märkligt att det aldrig föddes några barn.. efter ett tag börjar även han ringa o hota mig genom att säga jag vet var du bor o kolla dig noga om när du går ut.. jag har kontakter..behandlar man tjejen man säger att man e kär i så??

En del av mig anklagar honom för att jag e så kall mot killar.. han sårade mig så otroligt mycket o jag var väldigt naiv på den tiden.. jag tror aldrig att han har fattat hur mycket han knäckte mig.det tog lång tid för mig att återhämta mig. han bad om ursäkt idag hur han behandlat mig då o visst det e ju skönt att han insett att man inte behandlar nån så..men det känns ändå som jag både vill o inte vill ha kontakt med honom.. jag känner redan nu att kontakten med honom river upp såren som läkt men inte försvunnit helt.. minnena vaknar till liv, de minnen jag så noga begravt o hoppades att de aldrig skulle se ljus igen...önskar jag bara hade kunnat säga tyvärr men mitt psyke pallar inte att ha kontakt med dig igen.. men jag e för snäll o kan inte säga så till nån hur illa de än behandlat mig...

mitt liv som var lugnare nu ett tag..orkar inte ha det komplicerat igen... min själ behöver lugn o ro..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards