Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

dags igen

Av lifeisabitch - 7 juli 2010 11:46

Då var det dax idag igen.. grannens katt rymde igen o det startade som vanligt tredje världskriget här hemma..Zorro var faktiskt den som var mest upprörd. han skrek o hade sig.. han hade burrat upp sig så pass mycket så han liknade en boll.. jag pallar inte med detta, hatar när mina katter blir arga o bråkar. jag gick ut o tog in zorro.. med hjälp av min röst fick jag in honom.. han har nog respekt för mig för han löd utan att protestera..jag tror inte det e lönt att prata med grannarna för de kan nog inte svenska.. jag e iallafall tacksam att puma o zorro inte började slåss som de brukar.. zigge blir alltid rädd o springer runt o piper..

jag har vänt dygnet nu.. lägger mig runt 2 på natten o vaknar runt 10.. måste vända tillbaka dygnet igen för jag ska jobba 3 dagar innan jag har semester en vecka.. har lagt in om semester de dagarna oxå men jag lär inte få det. jag får aldrig semester på det stället..

idag blåser det o e runt 20 grader.. jag tycker det e skönt med sånt här väder.. hatar när det e så varmt att man svettas bara man sitter stilla..

ingen aning vad som händer idag.... nåt händer säkert..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards