Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

värken e jobbig

Av lifeisabitch - 27 december 2009 23:05

Denna låten e så himla bra. lyssnar på den om om igen

Ikväll har inte varit en bra kväll.. värken har satt in har ont i princip hela kroppen o jag mår dåligt i  själen.. jag vet inte hur länge jag orkar längre. känner panikattacken lurar i mitt bröst men den har inte brutit ut. Jag tänker aldrig mer öppna upp mitt skal blotta min själ.. jag tänker inte engagera mig i nån mer.. det har inte hänt nåt speciellt idag som gör att jag känner så här.. jag bara känner att jag inte orkar mer min själ o  mitt hjärta e tömt på energi...

ibland saknar jag honom så det gör ont ibland vill jag bara slå honom på käften..

o den andre bara vill komma hem till mig hela tiden o jag bara säger nej hela tiden för jag orkar inte falla för honom igen o jag vill inte falla igen för jag landade hårt alldeles för hårt.. jag trodde det var kärlek men jag fick kär o han tog lek..

jag har blivit hårdhudad som fan men inombords gråter jag..alla bara säger du kommer hitta den rätte.. o det e fan bara bullshit jag kommer aldrig hitta honom o den rätte finns inte...det e bara att accepter sitt öde.. denna månaden e det 1 år sen han åkte hem till sitt hemland.. kan sakna honom skit mycket ibland.. om han bara hade stannat... eller jag följt med honom...

detta året har jag träffat 6 olika killar.. jag behöver en paus för att jag ska bli hel igen.. snart e det ett nytt år ett nytt jävla år med lidande... idag när jag körde hem tänkte jag seriöst köra av vägen..det som stoppade mig var att ingen kan ta hand om mina katter.. jag vill inte leva längre jag orkar inte längre... tänk att bara få somna ifrån detta elände o slippa känna smärtan bara för en stund... så härligt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards