Life Is A Bitch

Alla inlägg den 12 december 2009

Av lifeisabitch - 12 december 2009 18:49

fy fasen vad jag e trött idag.. somnade halv 3 inatt o gick upp 5.50 fick sms inatt av en fyllekåt strulpelle.. jag vägrade åka till honom ska inte bara vara på hans villkor.. sen började han skicka en massa sms på jobbet oxå idag jobbarkompisarna blev grymt nyfikna hehe.. fattar inte vad han vill.han vill inte ha mig i ett förhållande men han vill inte att jag träffar andra heller. men jag har bestämt mig jag ska vara jädrigt svår att få nu förrtiden se om det lockar fram de bra killarna.. fan om han skickar sms inatt oxå då går jag hem till honom o slår honom o sen lägger jag mig igen..höll på att somna innan i soffan har sagt till mig själv att jag ska åtminstone hålla mig vaken till 21 sen kan jag lägga mig.. lägger jag mig tidigare så lär jag vakna klarvaken vid 2... ska snart se dance your ass off på 3an verkar roligt =)

Ovido - Quiz & Flashcards