Life Is A Bitch

Alla inlägg den 7 december 2009

Av lifeisabitch - 7 december 2009 22:23

Jaha då fick man det där samtalet som man inte ville ha.. det där om vi e inte på samma våglängd o det e för stor åldersskillnad bla bla bla..  o det bästa e när han sa du e en jätte go tjej o tack för denna tiden...jag kände lite samma sak efter denna helgen men det gjorde lika förbannat jätte ont o höra det.  jag höll på att falla rejält för honom o det gör ont som fan ikväll... pratade lite med en killkompis o han fick lite av smärtan att försvinna.. han lugnade ner mig jätte mycket o fick mig att inse att det var nog det bästa som kunde ske ändå..så nu kommer jag väl att bli självdestruktiv igen o ta kontakt med killarna från det förflutna för de vill i allafall ha mig....

Av lifeisabitch - 7 december 2009 20:29

Nu sitter jag bänkad framför Ullared.. sjukt roligt program... idag har jag gått brevid o det gick bra..Mycket att lära men det ska säkert gå bra o roligt var det =) sen var det Julshow nu ikväll de e så otroligt duktiga så det var roligt att se.. nu e jag så trött så ögonen går i kors jag brukar vara kvällspigg men idag e jag trötter... gick upp 5.15 usch så tidigt.. ska gosa lite med katterna o sen bädda ner mig o kolla på tv i sovrummet lite senare..

kram till alla er som läser

Ovido - Quiz & Flashcards