Life Is A Bitch

Alla inlägg den 1 december 2009

Av lifeisabitch - 1 december 2009 18:49

Jag fattar inte vad det e för fel på dig varför kan du inte låta mig vara.. du sa att vi kunde träffas utan att hamna i säng yeah right när helvetet fryser till is...du ville bara ge mig en sak... sen skrev du jaså du hatar mig.. grr hatar när du vill ge en dåligt samvete för att du ska få sin vilja igenom... jag skrev "hatar inte dig men litar typ inte på dig"... Fan alltså låt mig vara för helvete...jag har träffat en annan o jag vill att det ska fungera men du förstör hela tiden för mig får mig o tveka o längta efter det vi hade o det vi hade var ren o skär attraktion. det byggde bara på sex så kom inte här o säg att vi kan träffas utan att ha sex.. vad ska vi då göra sitta o glo på varandra?????

 

känns skönt att skriva av sin frustration.. orkar inte längre vill bara sätta mig ner o gråta.. han påverkar mig så jädra mycket så jag vet inte var jag ska bli av.. jag saknar honom o sexet men han e inte seriös o ingen bra kille o jag behöver det i mitt liv...

Ovido - Quiz & Flashcards