Life Is A Bitch

Alla inlägg den 8 december 2009

Av lifeisabitch - 8 december 2009 09:50

Har sovit skit dåligt i natt.. mina ögon e alldeles grusiga..katterna har varit skitjobbiga nu på morgonen.. helst av allt vill jag bara dra täcket över huvudet o försvinna in i dimman ett tag.. Jag är ledsen arg o lättad i ett virvarv av känslor...Jag vill bara radera honom ur mitt liv låtsas som han aldrig funnits där.. arg för att han var så kärleksfull hela helgen o sen bara säger så här.. lättad för att jag kände själv att det inte var riktigt rätt.. vi var för olika..vi hade inte roligt tillsammans men jag tyckte om honom o jag ville ha honom i mitt liv..Jag vill inte vara singel längre jag tycker det e skittråkigt o jobbigare e det nu när jag vet hur det varit att typ vara ihop med nån o hitta på grejor tillsammans...

Återigen så e det bara jag o katterna... de sviker mig aldrig o de finns där med sina mjuka pälsar o sina vackra ögon.. igår när jag mådde så kasst så var alla 3 runt mig o visade sin kärlek som bara de kan..Jag älskar dem o de betyder allt för mig o den kille som inte tycker om dem tycker inte om mig heller

Ovido - Quiz & Flashcards