Life Is A Bitch

Alla inlägg den 22 december 2009

Av lifeisabitch - 22 december 2009 22:20

idag har jag varit barnvakt mellan 8-15.. lilla sötnosen e 3 år o har en jävla massa energi. vi har pysslat o målat o kollat på filmer- ariel o oliver o gänget.. hon har trakasserat mina katter o vi har ätit massa kakor..sen när hennes mamma kom så åkte vi till hennes mormor o var där ett tag o sen hade vi minijulafton.. lillan fick sina julklappar från mig o jag fick julklappar från dem fastän de sagt att de inte skulle köpa till mig.. jag fick en ängelljuslykta o badskum o en grej till min laptop får ta bilder sen ..

jag hade köpt hello kitty grejor till lillan o en ljuslykta som man hänger på vägen till dem.. nu e jag hemma igen o e rätt trött så jag ska nog snart lägga mig o sova..

 


Av lifeisabitch - 22 december 2009 06:54

igår kväll var det -13 o nu e det -6.7 grader..denna vintern e nog den kallaste än så länge.. snart kommer busungen.. e lite nervös faktiskt för jag brukar inte ha henne själv så länge vet inte vad vi ska hitta på men hon säger väl vad hon vill göra.. e ju 3 år o pratar rätt bra..Alla katterna e vakna nu.. konstigt nog..fast de ser sletna ut hehe..kan inte låta bli att tänka på alla de stackars hemlösa både katter o människor.. det e mycket prat nu om att det finns 17 000 hemlösa människor i sverige.. men ingen säger att det finns över 100 000 hemlösa katter.. människorna kan söka hjälp o oftast har de bidragit själva till att hamna i skiten..katterna har inte bidragit till att vara hemlösa de e hemlösa för att det finns idioter som slänger ut dem.. jag fattar inte hur man kan göra så jag skulle aldrig kunna slänga ut mina.. även när jag e så trött på dem så jag vill spy så skulle jag aldrig slänga ut dem.. inte ens nu när det e så kallt får de vara på balkongen för jag e rädd att de ska frysa o sen blir de ju sjukare när de varit där..

men mina tankar går till alla hemlösa både människor o djur..


Ovido - Quiz & Flashcards