Life Is A Bitch

Alla inlägg den 27 december 2009

Av lifeisabitch - 27 december 2009 23:05

Denna låten e så himla bra. lyssnar på den om om igen

Ikväll har inte varit en bra kväll.. värken har satt in har ont i princip hela kroppen o jag mår dåligt i  själen.. jag vet inte hur länge jag orkar längre. känner panikattacken lurar i mitt bröst men den har inte brutit ut. Jag tänker aldrig mer öppna upp mitt skal blotta min själ.. jag tänker inte engagera mig i nån mer.. det har inte hänt nåt speciellt idag som gör att jag känner så här.. jag bara känner att jag inte orkar mer min själ o  mitt hjärta e tömt på energi...

ibland saknar jag honom så det gör ont ibland vill jag bara slå honom på käften..

o den andre bara vill komma hem till mig hela tiden o jag bara säger nej hela tiden för jag orkar inte falla för honom igen o jag vill inte falla igen för jag landade hårt alldeles för hårt.. jag trodde det var kärlek men jag fick kär o han tog lek..

jag har blivit hårdhudad som fan men inombords gråter jag..alla bara säger du kommer hitta den rätte.. o det e fan bara bullshit jag kommer aldrig hitta honom o den rätte finns inte...det e bara att accepter sitt öde.. denna månaden e det 1 år sen han åkte hem till sitt hemland.. kan sakna honom skit mycket ibland.. om han bara hade stannat... eller jag följt med honom...

detta året har jag träffat 6 olika killar.. jag behöver en paus för att jag ska bli hel igen.. snart e det ett nytt år ett nytt jävla år med lidande... idag när jag körde hem tänkte jag seriöst köra av vägen..det som stoppade mig var att ingen kan ta hand om mina katter.. jag vill inte leva längre jag orkar inte längre... tänk att bara få somna ifrån detta elände o slippa känna smärtan bara för en stund... så härligt...

Av lifeisabitch - 27 december 2009 17:22

denna helgen e äntligen slut... det har varit en konstig o jobbig helg o idag 13.15 så var det riktigt skönt att kunna gå hem.

Zigge o zorro har lekt med en papperskasse. oj vad roligt de har haft =) nu när jag vaknade (somnade 1 timme) så låg Zorro på min plats i sängen o jag hade armen om honom hehe.. han o jag har hög mysfaktor.. jag har köpt hem ett 12 pack pussi marinade blötmat som de ska få vid speciella tillfällen eller ca 1 gång i veckan.. imorgon ska jag o min mamma iväg  shoppa se om jag hittar nåt skoj då? nu ska jag bänka mig framför tvn o fortsätta kela med gosmonstret zorro..


Ovido - Quiz & Flashcards