Life Is A Bitch

Alla inlägg den 30 december 2009

tja

Av lifeisabitch - 30 december 2009 11:01

nu e det tid att börja jobba igen.. jag har ingen lust alls faktiskt.. ska jobba mellan 14-22 idag..jag vet ju när jag väl kommer dit att jag tycker det e rätt skoj o tiden brukar ¨gå snabbt men ändå idag vill jag inte alls.. inte ens storhelgsob lockar men jag måste.. jag har sovit så oroligt inatt.. slängt mig i sängen o haft mig.. katterna har lagt sig på behörigt avstånd så de inte fått en fot i huvet.. vet inte varför jag sovit så illa, o sen imorse orkade jag knappt upp.. har pms o det kan vara därför.. idag e det -1.8 grader o solen skiner.. borde vara en perfekt dag men jag vill bara lägga mig o sova igen men det går inte måste fixa mat o göra vid mig till jobbet.. jag gillar inte alls att börja kl 14 bättre o börja 16.. tack o lov har jag inte så många turer när jag börjar tidigt,

usch vilket gnälligt inlägg men man kan inte vara på topp jämt..

 


Ovido - Quiz & Flashcards