Life Is A Bitch

Alla inlägg den 24 december 2009

Av lifeisabitch - 24 december 2009 23:16

nu e snart julafton slut för detta året , har varit en bra dag idag..

är trött som fasen nu har ju jobbat från 7.30-13 idag o sen julfirande efter det .. ska snart krypa i säng..

här kommer en bild på mina julklappar i år..

 

     

 

 

jul

Av lifeisabitch - 24 december 2009 06:34

smiter snabbt in här innan jag måste köra till jobbet o säger God Jul ..

katterna fick whiskas white fish o tonfisk nu.. eftersom de annars bara äter torrfoder så behöver jag kanske inte säga att det var populärt.. jag fick sprida ut deras skålar i hela köket för de inte skulle knycka mat av varandra.. tom den kräsna Puma åt.. snart ska jag börja bära ut allt till bilen känns som jag flyttat hem igen när man kollar på alla kassarna..

 

                                              GOD JUL  

Ovido - Quiz & Flashcards