Life Is A Bitch

Alla inlägg den 28 december 2009

grr

Av lifeisabitch - 28 december 2009 22:46

nu när jag skulle klippa katternas klor så rök jag o zorro ihop ordentligt.. han blev helt galen o bet mig så jag slängde ut honom på balkongen.. det var för att jag blev så jädra arg på honom och både han o jag behövde lugna ner oss.. hatar när han får såna damp utbrott jag blir fan rädd för honom.8 kg arg katt e inte o leka med.. nu ligger han på soffryggen igen o vi har slutit fred... o hans klor blev klippta...

Av lifeisabitch - 28 december 2009 18:53

idag har jag varit med min mamma o shoppat.. jag köpte en glittrig svart klänning o bruna stövlar som jag kan ha på nyår..sen köpte jag ett blockljus.. mamma var snäll nog o betalade kattsand till mig...hon bjöd på bakpotatis o skinksallad innan vi åkte o handlade..mums så gott det var =) nu ska jag kolla runt lite på nya bilar.. jag e lite trött på min bil den har så många små fel som e så störiga..

idag mår jag bättre.. har nog en släng av pms.. o då blir jag deprimerad..


Ovido - Quiz & Flashcards