Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 december 2009

Av lifeisabitch - 14 december 2009 22:39

Idag var jag o skrev delegeringsprovet hoppas det gick bra sen var vi på familia ett tag..

har sen varit hos en kompis o snackat skit =) nu e jag hemma igen o tänkte lägga in bilder på mina trötta katter sen i morse... de var så sega att få liv i hehe...nu när jag kom hem så var det 5 som hade skrivit på msn jisses vad jag e populär denna veckan hehe..

 

soffmys

  Tänker minsann inte vakna   ännu en jobbig dag i katternas liv =)   sömntutor e vi allihopa =)  

Av lifeisabitch - 14 december 2009 09:11

idag vaknade jag redan vid 6 tiden första gången.. hade så fruktansvärt ont i magen så jag vaknade av den smärtan.. Katterna har nog varit uppe hela natten för de har inte vaknat än fastän jag sitter här i soffan brevid dem o klappar dem då o då så rör de inte sig en milimeter hehe.. Idag är tanken att jag ska skriva delegeringsprov i eftermiddag så jag får behålla min delegering.

det började snöa igår kväll så jag tog med mig Puma ut på balkongen o stod där med henne i famnen o bara tittade när det snöade.. såklart ville de andra oxå ut men de får inte det när det e så kallt o de e fortfarande sjuka så de får snällt vara inne.. Jag har haft ljus tända hela morgonen o bara myst i mörkret.snart ska jag offra mig o plugga lite läkemedel. o äta lite frukost o dricka the..

 

Samling vid matskålarna

  Zorro o Zigge myser i soffan  

Puma vill följa med mig ut =)

     

Ovido - Quiz & Flashcards