Life Is A Bitch

Alla inlägg den 16 december 2009

Av lifeisabitch - 16 december 2009 10:53

ikväll e det jobb som gäller igen efter att jag varit ledig i 2 dagar... de dagarna har gått fort.. Idag har jag inte masat mig upp förrän 10.30 var helt död inatt känns det som.. börjar nog bli förkyld igen.. har ont i mina handleder o lite ont i halsen.. lite täppt i näsan o pendlar mellan att vara varm o kall..Ute är det snö.. jag tycker det e mysigt med snö när man slipper köra nånstans men sån tur har inte jag ikväll för då ska jag köra till jobbet..

katterna e iallafall vakna idag.. när jag vaknade så låg zorro o zigge vid mina fötter o Puma i andra sänghalvan.. de väntade väl tålmodigt på att jag skulle masa mig upp nån gång.. Längesen jag sov så länge...

Igår pratade jag med det gamla strulet på msn o han ville komma men jag bangade ur... blev nervös o blyg.. fattar inte varför jag reagerade så.. ibland förstår jag mig inte på mig själv..

Ovido - Quiz & Flashcards