Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 december 2009

Av lifeisabitch - 25 december 2009 18:53

nu har jag kollat på tv nästan hela dagen o nu e jag en blandning mellan rastlös o slö... jag vill bara sova. räknar nästan ner tills jag kan gå o lägga mig.. kan inte lägga mig för tidigt för då vaknar jag utvilad kl 3 inatt..

Lugnet har åter infallit här. Zigge ligger nu i sovrummet o sover o Zorro ligger här precis brevid mig o gosar o puma äter lite mat som jag hoppas hon får behålla.. hopplöst att hon spyr hela tiden..

ska snart laga hemmagjord pyttipanna med ägg e så sugen på det av nån sjuk anledning..

tankarna maler o jag kan inte få stopp på dem.. jag vill inte tänka på honom för vi var experter på att bråka.. vi kunde säga hej på msn o sen var vi igång.. han retar mig just nu för jag ville ju prata med han efter han sagt att han vill att vi ska försöka igen långsamare denna gången men så fort jag skriver till honom på msn så ska han fortsätta med nåt o har inte tid... det retar mig o jag e säker på att han gör det medvetet för att han vet att det retar mig...

ska försöka få mina tankar att sluta o försöka glömma det istället men det e minsann inte så lätt..

Av lifeisabitch - 25 december 2009 11:05

Idag har zigge damp.. han har hållt på sen kl halv 7 i morse så sen dess har inte jag sovit nåt.. han välter ner grejor o bråkar med de andra pälsbollarna som bara vill sova precis som jag..jag har skällt på honom o haft mg men inget hjälper på den lille busen idag.. jag har äntligen satt en hasp på garderobsdörren eftersom låset där gick i sönder.. för typ en vecka sen

ska snart masa mig in i duschen hade jag tänkt o sen kolla på tv resten av dagen typ.. det regnar mycket ute så all snön håller på att försvinna.. bara det inte fryser, jag ska jobba hela helgen ju =(

jag kollade på nicke nyfiken i morse på 3 an.. så rolig den var =) tur jag har barnsinnet kvar iallafall..

jag blöder näseblod nu varje dag igen.. så jobbigt att alltid vara täppt pga av allt blod som samlas under natten..

ska leta efter akteriveringsbollen nu för jag fick godis till katterna igår för hans kräsna katt äter inte det.. jag fick hjälpa honom igår med att klippa hennes klor.. han säger att det tar han 35 min att göra det.. mig tog det 2 min.. hon var inte glad på mig men hon var ändå snäll.. hon e så himla söt nu sen hon lagt på sig, när han fick henne så var hon smal som en pinne.. hon skulle bli avlivad för att hennes mattes nya pojkvän var allergisk, grr blir man trött.. jag e fan allergisk o jag har ändå 3 st.. Nu har hon i allafall ett bra hem hos min bror där hon blir behandlad som en prinsessa o han lyder hennes minsta vink...

Ovido - Quiz & Flashcards