Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 december 2009

Av lifeisabitch - 3 december 2009 19:01

Igår var jag på ullared o shoppade julklappar.. 2100 slutade kalaset på o nu e jag klar med alla inköp o kan bara njuta av julefriden... efter jag kom hem igår så kom HAN hem till mig.. det märks mer o mer att vi börjar fatta tycke för varandra.. vi satt o myste i soffan till bonde söker fru o paradise hotel..Det är så himla mysigt att sitta med honom o bara vara.. han smekte mig över kroppen igår, känns skönt att äntligen hittat en som tycker om min personlighet o bryr sig om mig o inte bara ser mig som ett sexobjekt även om jag förstod igår att han snart vill ha den delen oxå...

sitter o kollar på flickan som lekte med elden.. den e rätt ok faktiskt lite seg bara..

 

imorgon e sista jobbedagen o då ska jag tona min mammas hår efter det sen kommer HAN igen o han ska sova över för första gången =)

Ovido - Quiz & Flashcards