Life Is A Bitch

Alla inlägg den 23 december 2009

Av lifeisabitch - 23 december 2009 17:40

här kommer bilder på 2/3 julklapparna jag fick igår

Kolla in så fin min data blev =) "pimpad"

  O de fina änglarna.. jag älskar änglar, har redan planerat hur mitt soffbord ska se ut när julen åker ut =)

 

Innan idag så pratade jag med ett gammalt strul o han ville försöka igen långsamt denna gången.. jag vet inte tankarna maler o jag vet inte alls vad jag vill... men jag har bestämt att jag ska ta lite julledigt från mitt liv ... det behövs verkligen.. själen börjar känna sig lite sliten..  

Av lifeisabitch - 23 december 2009 11:54

idag har jag varit på netto o handlat fick två kassar för 200 kr rätt billigt tycker jag... just nu sitter o jag o lyssnar på oliver o gänget låten på youtube jag älskar den låten..

annars händer nog inget idag.. ska bara vara hemma o gosa med katterna.. har lite dåligt samvete för att jag lämnar dem imorn på julafton.. först jobbar jag sen så ska jag fira jul hos mamma o pappa o de brukar få följa med dit men sen jag skaffade en till så tycke mamma att det e alldeles för många..

                                             GOD JUL PÅ ER =)

Ovido - Quiz & Flashcards