Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 december 2009

Av lifeisabitch - 29 december 2009 20:42

sitter här o väntar på att when a man loves a woman ska börja.. jag tycker så mycket om den filmen =)

idag har jag tvättat o städat o äntligen slängt ut det gamla torrfodret till katterna som de inte äter ändå o det har jag tänkt göra länge o äntligen fick jag tummarna loss.. katterna e helt slut ikväll.. alla 3 sover.. Zigge har varit igång innan idag så jag förstår att han e trött..snart e detta året slut o jag ska bara se det positivt att det blir ett nytt år o helt glömma 2009.. helt hemskt har det inte varit men jag har en del i bagaget som inte borde vara där om man säger så..men nu e det bara att bita ihop o ta nya steg mot framtiden o glömma det man vill glömma...

 

ps korvgrytan blev god =)

Av lifeisabitch - 29 december 2009 10:07

idag vaknade jag vid halv 8 första gången sen har jag sovit oroligt för Puma har bitit i persiennen o när jag har sagt till henne så har hon kommit o lagt sig hos mig o så har vi hållt på några ggr.. knäpp katt den där =) Zorro o Zigge har som vanligt sovit hos mig massa mys =) Idag ska jag tvätta.. skönt att få lite rena kläder igen.. ska renbädda i sängen oxå när jag orkar göra nåt idag hehe.. nu skiner solen så fint o det har snöat lite... katterna e uppe o det e full rulle på dem.. en rätt okej morgon med andra ord.. ska göra falukorvsgryta senare hade jag tänkt ...mums ska bli gott hoppas jag =)

Ovido - Quiz & Flashcards