Life Is A Bitch

Alla inlägg den 6 december 2009

Av lifeisabitch - 6 december 2009 09:24

Ifredags kom HAN o vi åkte hem till några kompisar o kollade idol.. lite överraskande att Tove åkte ut.. HAN sov här o sen åkte vi till Göteborg igår med kompisar.. Var lite i stan o på Lisebergs julmarknad.. det var roligt o mysigt.. Han e lite annorlunda när jag e med kompisar har lite annorlunda åsikter då o det stör mig.. men men.. idag ska jag på julmiddag med mamma o pappa i Hishult.. ska bli mums filibabba.. sen ikväll ska jag nog bara slappa i soffan o ta det lugnt för det har jag inte gjort på hela helgen. på måndag ska jag gå brevid så himla skoj att få lära mig nåt nytt... ger mig lite mer motivation att jobba.. börjar tidigare så jag får gå upp 5.15 fy fan men vad gör man inte för jobbet =)

Ovido - Quiz & Flashcards