Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 december 2009

Av lifeisabitch - 9 december 2009 08:56

God morgon.. har sovit hyfsat inatt o mår lite bättre.. igår hamnade jag i samma håla som han bor på jobbet o fy vad det var jobbigt.. men jag börjar bli mer o mer övertygad om att det va ändå det bästa som kunde hända, pratade med en manlig jobbarkompis igår o han e så klok den mannen gav mig en massa hopp o ideer..

idag ska jag gå brevid igen.. längtar faktiskt.. tycker det e jätte roligt att lära mig nåt nytt.. katterna är lugna o fina idag..har öppnat balkongdörren så de kan gå ut fastän jag vet att de blir lite sämre av det men det känns så elakt att hålla dem instängda hela tiden.. ska snart börja göra mig iordning ska börja jobba redan 13.30 idag o slutar 21.15 det e en liten skum känsla att vara på jobbet men inte vara på distriktet.. ha en underbar dag där ute o tänk på att ett brustet hjärta läker så småningom o ni kommer inte alltid att må som ni gör !

Ovido - Quiz & Flashcards