Life Is A Bitch

Alla inlägg den 15 december 2009

Av lifeisabitch - 15 december 2009 09:59

vaknade skit tidigt idag med o inget skoj e här att göra.. Katterna sover som vanligt.. extremt morgontrötta e de.. jag ville se andra avenyn på datan men det avsnittet har inte kommit ut än o paradise hotel har tekniska problem o inget på datan eller tvn är här.. segt e det o nu börjar jag bli trött av allt detta.. ska inte gnälla så tråkigt att läsa när nån gnäller...

idag ska jag tvätta kl 12 o sen ut o gå med 2 golden hundar..tänk att om ca en vecka så e det julafton.. har inte speciellt mycket julkänslor faktiskt.

Måste köpa en säck kattmat när jag får lön. har fått blanda ut maten nu för att den ska räcka..

det är  -2.3 grader ute idag o snön ligger kvar så det e vackert att titta ut genom fönstret..o sakta men säkert börjar samhället vakna till liv.

tänkte på en sak innan nu när man e 100% singel igen att jag e så otroligt trött på det.. alla killar man pratar med e så jädra kåta hela tiden.. det enda vettiga man får ur dem e ett hej sen börjar de snacka sex hela tiden.. visst sex e viktigt men när försvann tanken att man ska ha sex med den man tycker om inte ha sex med vem som helst. visst jag har oxå haft sex med personer jag inte brytt mig om men det e inte samma sak som att ha nån man tycker om o hittar på saker med o sen har sex.. Ärligt talat så e jag så jädra trött på alla dessa kåtbockar så jag blir helt avtänd av dem o vill inte prata med dem o nu känns det som jag helt förlorat hoppet om att träffa en normal kille som vill ha mer än bara sex.. jag har lovat mig själv att inte gå tillbaka till mitt destruktiva liv jag hade innan. Jag kommer inte orka det en gång till o om jag hela tiden går tillbaka så kommer jag aldrig att gå framåt i livet utan stampa på samma plats ..Jag är en fighter men även en fighter kan bli trött o vilja ge upp...

Ovido - Quiz & Flashcards