Life Is A Bitch

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av lifeisabitch - 30 augusti 2010 21:28

Fy fasen vad jag blivit förkyld.. kan knappt andas o så mådde jag så bra igår förmiddags. då putsade jag fönster dammsög och flyttade spegel o tavlor  o sen på kvällen insjuknade jag..

Har varit på jobbmöte idag o det var en pärs bara det.. nu har jag iallafall köpt nässpray så jag kan andas fastän jag inte får använda det pga min söndriga näsa på insidan.. men men vill ju kunna andas..

Pappa fick 2 splitternya mobiler när han förlängde nåt så jag o min bror fick varsin.. så jag har mixtrat med den nu ikväll..

roligt att få nya grejor ibland o min gamla mobil o jag gillade inte riktigt varandra så jag ska testa denna.

kollar lite på seven på kanal 9 men som vanligt fastnar jag framför datan istället..

blir nog en relativt tidig kväll idag.. är helt slut..

 

 

detta var ett gnälligt inlägg men fy fan vad jag mår kasst, det e inget kul att bo själv när man e sjuk.. =(

Ovido - Quiz & Flashcards