Life Is A Bitch

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av lifeisabitch - 11 augusti 2010 10:37

Vaknade alla djuren på bättre humör..Igår parade sig mina leopardgeckos så jag misstänker ju starkt att Cleo som jag trott var hona e en hane egentligen..så jag får väl döpa om han/hon..

Ikväll ska jag till hässleholm o se smens baglomma.. de e bra fast när jag kollar på sångaren så får jag tillbaka blickar på ett gammalt KK jag haft för de e lika..

 

Puma e på nyfiket humör idag o svansar omkring här hemma för att hitta på en massa skit.. för att vara 7 år så har hon barnasinnet kvar...

 

igår var jag hemma hos en kompis vi skulle kolla på film men det blev aldrig för hennes jobbiga lillebror o hans kompisgäng kom o han försökte para ihop mig med en av hans kompisar som e 18 år asså seriöst jag e 26.. men det e detsamma på dejtingsidor o så det e massa killar mellan 18-22 som stöter på mig, jag känner mig för fasen som hon i cougar town hehe.. det e typ ingen i min egen ålder utan sen e det de som e 30 + som stöter på mig.., hmm skumt... jaja ha det bra idag =)

Ovido - Quiz & Flashcards