Life Is A Bitch

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av lifeisabitch - 21 augusti 2010 17:11

Idag skulle jag eegentligen vara hos en kille jag dejtade innan men av nån anledning så ville han inte träffas mer.. så nu e det skeppet bränt och över.. Har varit nere på karnevalen hela dagen idag..

Nån ringde o ville köpa mitt bord men helt plötsligt ringer de inte upp igen jag blir så jädra trött på alla dessa konstiga idioter..

nåt som värmde var att så fort jag kom hem o satte mig i soffan så kom Zorro o la sig brevid mig o tryckte nosen in i mitt lår o somnade.. Mattes lile argbigga som kan vara så otroligt gosig när han vill =)

Zigge sover i andra soffan och vad puma gör har jag ingen aning om faktiskt..

ska väl tillbringa kvällen med att kolla på tv när inget blev som jag ville denna dagen..

Ovido - Quiz & Flashcards