Life Is A Bitch

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av lifeisabitch - 17 augusti 2010 00:05

Idag följde jag med en kompis till busfabriken med hennes dotter som e 4 år .. jisses vilken trots den ungen e i... skriker o gråter o har sig för att hon inte fick lyssna på den låten hon ville på vägen hem.. jag trodde minsann jag blev döv hehe.. i såna stunder undrar jag verkligen om jag vill ha barn hehe..

sen när jag kom hem nu ikväll så var Alvin borta jag letade i hela terrariet han var puts väck.. jag kände paniken komma.. tänk om katterna ätit upp honom eller skadat  honom.. jag letade under möblerna o när jag flyttade leksaksbacken vid soffan så låg han där o sov.. helt iskall var han så nu e han tillbaka i terrariet o värmelampan e igång ett tag så han ska få upp värmen.. Där e 2 hål i terrariet där bak o på nåt vis så hade han lyckats ta sig ut där så nu har jag satt galler för där så nu ska han absolut inte kunna ta sig ut.. tack o lov att katterna inte fick tag i honom.. Han verkar oskadd men han var rädd för han blåste upp sig  när jag tog honom.. nu ska jag snart sova ska upp tidigt imorn

Ovido - Quiz & Flashcards