Life Is A Bitch

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av lifeisabitch - 10 augusti 2010 10:30

Jag var ute o körde igår kväll o hämtade sand på stranden till min skäggis. det blåste jätte mycket o vågorna var höga. jag stannade inte på stranden så länge för det var så kallt..

nu imorse skulle jag försöka få Alvin ut ur terrariet men han var inte på humör det minsta.. blåste upp sig o var allmänt sur så jag mutade honom med maskar så han blev lite trevligare.. jag fick ut honom till slut o fyllde på så nu har han mycket sand att gräva i om han vill det.. han åt skitmånga maskar så han borde vara mätt men det känns som om han inte e det.. Katterna var så jobbiga när jag höll på med terrarierna så de fick vara på balkongen o för en gångs skull så ville de inte det.. jag fyllde på lite sand till leosarna oxå o de var som vanligt på skyggt humör men de gick lättare att hantera.. Känns som alla mina djur vaknat på helt fel sida idag..Hur kan alla 6 djuren vakna vresiga på samma dag hmm ja det e ett frågetecken..

Zorro o jag busade precis när jag vaknade.. han tycker det e jätte roligt när man busar med honom ett litet tag sen övergår det till ilska så man får passa sig..så man inte får fina märken efter hans tänder.

 

idag e det fint väder, jag ska se våra bästa år sen ska jag göra mig iordning.. hehe allt går i slowmotion nu när jag har semester..

Zigge har lekt med en papperskasse både igårkväll o nu idag.. såklart gömde jag den inatt så han inte skulle skada sig i den..


Ovido - Quiz & Flashcards