Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Ute

Av lifeisabitch - 14 augusti 2010 11:51

Igår var jag på hässleholmsfestivalen igen, drack lite. Det var rätt kul men jag kom på att jag e nog inte så mycket för att festa.. när vi kom hem till min kompis så var där skitmycket folk.. Jag blir alltid så blyg när där e mycket folk..så vi förfestade där ett tag sen gick vi ner på festivalen. Vi satte oss i ett tält där o lyssnade på musik. de var riktigt bra de som uppträdde där..

Idag sov jag till 11 o mina katter hade vett att låta mig sova.. när jag slog upp ögonen så låg alla 3 i min säng o sov fastän balkongen var öppen..Nu e de i tv rummet med mig o Zigge e på balkongen.. han klättrade precis upp på nätet högst upp.. Mina vänner som har katter kan ha fönster öppna mycket o har inget nät på balkongen men deras katter e rädda så de stannar snällt där ändå.. hade inte jag haft nät så hade mina katter försvunnit medetsamma för de e mer vilda än tama ibland hehe..

 

Ikväll ska jag med mina föräldrar o äta stenugnsbakad pizza ska bli gott o sen efter det så ska jag hem till A hade jag tänkt mig.. Leka lite med Elden hehe

 

ha en bra lördag allihopa o berätta gärna för mig vad ni ska hitta på =)

Ovido - Quiz & Flashcards