Life Is A Bitch

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av lifeisabitch - 8 augusti 2010 22:49

detta arbetspasset går nog till historien.. helt skum kväll..

en som hängde sig på larmet larmade nog bara 40 gånger i rad eller nåt... vårdtagare som ramlade 5 min efter man gått på sitt pass  o det bästa av allt.. en man ringer på där vi har kontoret o eftersom ingen inne på avdelningen öppnar så öppnar jag o då säger han att där e främlingar i hans lägenhet o för att göra en lång historia kort jag trodde på honom o ringde polisen o de kom fort som bara den i civilbil o jag fort som fasen in där för jag lovade larmopereatören det.. larmade som bara den o upp för trappan helt svettig o flåsade o överstressad blev mött av

2 unga snygga poliser.. som var så vänliga så o så klart var där inga i gubbens lägenhet.. men poliserna var så söta så o sa att jag gjorde helt rätt eftersom jag inte kände gubben..

 

Jag e fortfarande uppe ivarv men nu har jag 3 veckors semester o så jädra skönt ska det bli...

O för att göra det ännu skummare så hade nån ringt hem till mig o pratat in på telefonsvararen  hörde inte vad som sas men när jag kollade upp det så var det från ett boende vi har hand om en vårdtagare där som jag inte har en aning om vem det e ???

lite skumt att just nån därifrån ringer hem till mig som typ jobbar där... nej det har varit en mycket skum kväll

Ovido - Quiz & Flashcards