Life Is A Bitch

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av lifeisabitch - 4 augusti 2010 20:21

Har varit 2 dagar i Halmstad åkte igår morse o kom hem för ca 1 timme sen.. vi har varit på Halmstads Äventyrspark o jag har åkt en massa karuseller så jag e yr än.. för det var bara jag som dög för lilla Jasse =) Vi tältade o fy fasen vad det var kallt inatt höll minst sagt på att frysa ihjäl..

Katterna var glada när jag kom hem igen.. svansade omkring mig tills jag öppnade balkongen.. puts väck var de.. hehe balkongen viktigare än matte..Alvin (skäggagamen) var hungrig så han fick syrsor jag måste nog iväg o handla nya imorn för han äter skitmycket..o sen jobbar jag så dumt fre-sön.. så kanske bäst att köpa hem innan de tar slut här.. cleo o citrus ska ju oxå ha..

skriver mer än annan dag jag e så sliten idag..

Ovido - Quiz & Flashcards