Life Is A Bitch

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av lifeisabitch - 22 augusti 2010 22:51

Asså min så kallade kompis e fan skadad. hon blev som en barnunge för att jag köpte ett likadant bord som hon o började gå till personangrepp o så över ett jävla bord som nog halva sverige har eftersom det e köpt på Ikea.. men fine jag behöver inte henne.. har planer nu i 3 dagar o faktiskt har jag aldrig känt mig så fri som jag gör nu eftersom jag vet att hon inte kontaktar mig och dömer mig. för det e precis vad hon alltid gör dömer mig..

 

var precis hos A nu ikväll asså seriöst den pågen vet vad min kropp reagerar på.. synd bara att han ska upp 4 imorgon så jag inte kunde stanna.. men jisses asså säger jag =)

 

imorgon ska jag åka lastbil ska bli skoj faktiskt.. längesen jag gjorde det så jag borde sova ska upp kl 5

Av lifeisabitch - 22 augusti 2010 10:51

jag vaknade redan halv 6 idag med.. blä så tidigt..

 

 

Idag har jag fått skälla på första gången på länge för han lät inte zorro vara ifred och zigge pep men stirrade bara surt på mig precis som om han tänkte hallå jag e faktiskt kattunge.. Har städat ur lite lådor för jag ska snart iväg med mina föräldrar och köpa nytt soffbord och andra möbler så jag får lite ordning o enhetligt här inne.. puh vad det kommer vara frustrerande att skruva ihop och flytta sakerna när katterna bara vill hjälpa till= vara ivägen hela tiden..

Alvin åt upp sin sallad medetsamma idag, han tyckte nog om den blandningen hehe..

 

nej nu måste jag göra mig iordning..

 

Ovido - Quiz & Flashcards