Life Is A Bitch

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av lifeisabitch - 7 augusti 2010 21:56

Jag somnade o vaknade halv 10 hehe men jag e fortfarande sleten så jag ska nog kunna somna igen utan problem.. jag kollade mitt HB idag på jobbet 111.. när jag kollade det sist så var det 118.. det bara sjunker hela tiden.. undra om det e normalt att ha så lite?

man ska ju helst ha över 120.. inte konstigt jag e trötter hehe..

imorgon e sista dagen innan 3 veckors semester fy fasen vad skönt=)

annars har det inte hänt så mycket, jag tog upp Alvin idag första gången sen jag köpte honom o det gick bra han e lugn o fin =) jag gav han maskar efter han kommit ner igen för atthan ska förknippa det positivt.. vet inte om ödlor tänker så men hundar o katter gör ju o jag e ju mest van vid de djuren

 

vad hittar ni på en sån här kväll?

Ovido - Quiz & Flashcards