Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av lifeisabitch - 29 augusti 2010 10:25

Solen skiner och det e 14 grader ute =) Jag vaknade halv 9 och var rätt utvilad idag faktiskt. Katterna har lekt o busat nu på morgonen o det e så mysigt att se de små liven ha kul. Nu ligger de alla här inne o sover, ingen av dem vill tydligen vara ute i detta fina vädret idag. men när det regnar o blåser då ska de minsann vara ute hehe..

Idag ska jag bara pyssla här hemma tror jag o ta det lugnt o njuta av min sista semesterdag. ska snart mata Alvin så han inte blir helt galen i sitt terrarie..

Ha en underbar söndag alla?

o glöm inte att fråga mig nåt om ni undrar nåt =)

Av lifeisabitch - 29 augusti 2010 00:21

Jag o min kompis slöt helt plötsligt fred i fredags. hon skickade ett sms när jag var o handlade mat vad de andra kompisarna köpt till hennes dotter o hon skulle i väg på eftermiddagen o handla o då frågade jag om jag kunde hänga med så det gjorde jag. så nu e allt som vanligt igen .. skumt men vi behövde väl lugna ner oss och ingen av oss menade vad vi sa..

 

Idag har jag varit på reptilmässa. det var första gången i mitt liv som jag varit på en sån o det var rätt skoj =) massa ormar o det e ju inte mitt favvo djur. där var oxå många fina leopardgeckos o de var ju roligare att titta på för jag har ju själv såna,

sen efter det så var jag på 25 års kalas och efter det så var det lite bebismys med en vecka gammal bebis så mysigt o min klocka tickade skithögt just då hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards