Life Is A Bitch

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av lifeisabitch - 5 augusti 2010 10:42

Jag somnade inte förrän halv 3 inatt fastän jag var så trött så ögonen blödde men när jag väl skulle somna så var jag hur pigg som helst så det var bara att ge upp.. kl 4 vaknade jag igen utvilad hmm.. en syrsa i leopardgeckosterrariet förde sånt väsen så jag kunde omöjligt somna om.. men plötsligt slutade det så en av ödlorna tröttnade väl oxå hehe...

Idag när jag kom upp så blev Alvin helt galen försökte komma igenom glaset. Han var hungrig den lille stackaren så massa syrsor senare så e han mätt o nöjd och sitter på sin favvoplats.. ska snart börja att ta upp honom lite.

ska snart hoppa in i duschen så kanske jag piggnar till lite.. har bytat vatten till katterna o gosat med dem.. När jag halvsov imorse så kom en katt och när jag tittade upp så var det puma o hon la sig brevid mig o vi bara låg o myste o gosade.. e så roligt när hon e kelig för det händer typ en gång i halvåret så man får passa på =)

Har så jädra ont på min rygg idag brände mig som fan igår igen.. suck att jag aldrig lär mig att solen tar mer än man tror så jag liknar en kräfta där..

nej nu får jag göra nåt klockan är ju nästan 11

här kommer några bilder på Havet i Halmstad och Zorro o Zigge gosar

 

      

Ovido - Quiz & Flashcards