Life Is A Bitch

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av lifeisabitch - 15 augusti 2010 23:08

Tårarna.. efter flera månaders torka så kom de ikväll.. inte helt men ändå halvvägs..

anledningen?

jo en kille jag dejtade ett tag sa att han varit på hässleholmsfestivalen igår samtidigt som jag var där..

Jag sabbade det mellan oss o jag saknar honom så det gör ont ... ångrar mig varenda dag varje timme varje minut.. men kan inte säga det till honom...han har nog stulit en bit av mitt hjärta o jag har inte erkänt det för mig själv...

Av lifeisabitch - 15 augusti 2010 17:06

Imorse ringde mamma o frågade om de fick komma o kolla på Alvin för de skulle ändå åt detta hållet.Jag fick en himla fart o tog bort alla köksluckor o städade i skåpen.blev fint =) sen mixtrade jag med gardinerna o dammsög o duschade allt på ca 2 timmar. jag följde med dem till Tyringe o sen fikade vi här hemma .. kan ju säga att de inte gillar ödlor hehe.. o han ömsar just nu oxå så han ser lite missbildad ut hehe.. Zorro bet min bror i armen o visade sin värsta sida.. den katten kan man seriöst inte ha bland folk.. morrade o fräste gjorde han utan anledning.. svårt att övertyga dem om att Zorro faktiskt innerst inne är en snäll katt.. för han e lugn när jag o han e själva..

Zigge var skygg o ville absolut inte vara nära dem.. han e lite rädd för människor..

 

ikväll blir det nog en lugn hemmakväll e sleten idag..

Av lifeisabitch - 15 augusti 2010 10:30

Inatt åkte jag o J till Hässleholm kl 1 var sugna på den amerikanska glassen på festivalen.. kom hem vid halv 3 igen.. somnade vid 4. kl halv 10 ville Zorro absolut att jag skulle upp så efter mycket jamade o lite nafsande så masade jag mig halvt medvetslös upp för att se hur Zorro somnar på terrariet.. Jädra katt.. snäll som jag e så lät jag honom sova..Nu terroriserar han Alvin.. Zigge e trött o sover men Zorro o Puma e uppe..

Igår kväll var jag o åt stenugnsbakad pizza med mamma o pappa det var jätte gott o sen körsbärsglass till efterrätt mums.

skulle ju träffa A men när jag kom hem lite senare än vad jag sagt så var inte han hemma o sen frågade J om hässleholm så då följde jag med henne för A inte hörde av sig o sen sov han när jag kom hem..

Ovido - Quiz & Flashcards