Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av lifeisabitch - 9 augusti 2010 11:28

på resten av min semester e det idag o jag inleder starkt med att tvätta hehe.. har knappt några rena kläder så det ska bli så skönt att tvätta..Katterna e uppe o idag var det jag som väckte dem för en gångs skull.. alla katterna låg i sängen när jag vaknade vid  halv nio. Jag har matat Alvin o sprayat hans terrarie idag oxå.. han e glupsk den lille. Han börjar ändra färg ser det ut som..

Idag är det mulet o blåsigt men det gör inget för jag slipper gå ut om jag inte vill =) kommer nog ta några dagar att helt släppa tankarna om jobbet.. Jag trivs väldigt bra i Larmpatrullen även om det inte alltid låter som det men det e ett varierande jobb o stundtals riktigt roligt.. nackdelen är att jag blir lite isolerad från mina kollegor eftersom jag jobbar helt själv o styrs av larmtelefonen.. men nu ska jag bara njuta av min ledighet o återkomma till jobbet om 3 veckor med nya krafter =)

Ovido - Quiz & Flashcards