Life Is A Bitch

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av lifeisabitch - 18 augusti 2010 22:27

Idag har jag inte gjort nåt vettigt. Jag somnade 4 inatt o skulle tvätta kl 7 så jag behöver väl inte säga att jag var dödstrött. och jag har lyckats sova en halvtimme på hela dagen o nu e jag rätt pigg som alltid på kvällarna.

Ska nog dammsuga en snabb runda nu när det e svalare och utnyttja min energi hehe..

Just precis fick jag ett sms

där det stod vad e de för ödlor du säljer

 o jag bara jag säljer inte ödlorna så du har nog skickat fel. då fick jag tillbaka ok vad e det för sorts ödlor och vad säljer du då?

Då svarade jag det spelar väl ingen roll eftersom det inte e dem jag säljer. o så skrev jag att jag sålde mitt soffbord och terrarie o blombord mm.

då får jag tillbaka

nej men förlåt att man fråga tro fan att du inte får sålt dina grejor när du e så uppkäftig.

Jag svarar tagga ner jag tycker bara du borde veta vad jag säljer eftersom du fått mitt nr därifrån

den svarar Vem ska tagga ner var intresserad av soffbordet o terrariet men inte av otrevliga personer.

Jag svara ok

Den svarar jag gynar inte slyner

Jag svarar eh ok som sagt tagga ner o jag tänker inte vara otrevlig mot  nån jag inte ens vet vem det är o visst kalla du mig slyna jag bryr mig inte ha en fortsatt trevlig kväll o bråka med nån annan

den svara jag bråkar inte jag talar sanning

o nu ger jag fan upp vad i helvete e det med människor?

tycker ni jag var otrevlig på nåt sätt?

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards