Life Is A Bitch

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av lifeisabitch - 26 augusti 2010 15:25

Idag har jag storstädat här hemma. rengjort båda terrarierna och flyttat runt dem för det går inte att skäggisen ser leopardgeckosarna  för han blir helt galen när han se syrsorna i deras.. sen släcks terrarierna vid olika tidpunkter så jag hoppas att detta blir bättre..

Jag har dammsugit o torkat golven . Nu ska jag gå igenom all reklam och se vad jag ska handla imorn när jag ska månadshandla.

Igår var jag o mamma i Laholm o Halmstad. Jag fick Blutsaft och en stor skjorttunnika av henne. Det blåste storm igår så det sabbade det lite.. Katterna e sömniga idag så de ligger utspridda här i tv rummet o sover. De senaste dagarna har det gått bättre med zorro, han har inte fått ett enda utbrott =)

Puma har börjat med att hon ska sova på mig på natten det har hon aldrig gjort innan.. det e mysigt men ovant =)

Jag o kompisen e inte vänner än, vi har pratat lite på facebook men annars inget. jag e fortfarande sårad av vad hon sa till mig o jag kan tänka mig att hon e sårad av vad jag sa till henne...

det e lite tråkigt utan henne fast på ett sätt e det skönt oxå... slippa ha nån som dömer mig hela tiden..

 

Ovido - Quiz & Flashcards