Life Is A Bitch

Alla inlägg under februari 2010

Av lifeisabitch - 15 februari 2010 22:54

Sitter här o försöker varva ner så jag snart kan lägga mig ska upp tidigt imorn o jobba. inte det lättaste när man e uppe i varv efter att jobba kvällen.. se om katterna samtycker till att jag ska lägga mig för de e uppspeedade här hemma som alltid när jag varit borta från dem länge

Av lifeisabitch - 15 februari 2010 09:53

Fy fasen vad jag e seg idag.. knappt jag kom ur sängen.. idag e det möte på jobb som börjar 13-16 sen jobba kvällen.. lång dag på jobbet idag..

Igår såg jag catch and release på tv 3 riktigt bra film oxå sån där romantiskt film som jag hatade innan men nu älskar jag att se såna filmer o gråta av lycka när de får varandra..

får väl göra mig iordning ska köra redan vid 12.15 för att hinna i tid..

ha en bra dag alla =)

Av lifeisabitch - 14 februari 2010 19:34

Ibland har jag bara lust att strypa katterna.. zigge var precis innan uppe på spisen o snodde en korv som jag lagt där för att den skulle tina. Zorro o Puma har aldrig gjort så så därför tänkte jag inte på att det inte var så smart.. Zigge satt i godanro o åt på den när jag kom in.. jag tog korven ifrån honom han ska lära sig att det e fel..då började Zorro slåss med Puma så jag tog honom i nackskinnet o tog ut honom ur rummet..

Nu sover både Zorro o Puma o Zigge med antar jag..

Lika mycket som jag älskar dem lika arg kan jag bli på dem...

Såg en jätte bra film innan.. Making mr Right hette den.. romantik så man blir tårögd..

Igår kväll såg jag en ung jane austin.. den var bra sorglig men bra =)

Av lifeisabitch - 14 februari 2010 13:07

det e nog den pissigaste dagen när man är singel. överallt ser man ska hem o fira med min älskling o fira alla hjärtans dag så här eller så här..

Men om jag tänker efter så e det rätt skönt att inte fira den dagen för det e en massa måsten.. man måste vara kärleksfull just den dagen.. varför inte vara det alla dagar istället..?  och hela dagen kan bli fördärvad om man inte får nåt av sin partner eller om partnern gör nåt som man inte vill..

 

Nej idag ska jag viga dagen åt filmer o gosa med kärlekarna i mitt liv =) De heter Puma, Zorro o Zigge.. Jag älskar dem o de älskar mig. de finns här oavsett. de ger mig inga gåvor men de ger mig nåt viktigare. Ovilkorlig kärlek.. Många säger det e ju bara katter men inte för mig för mig e de mina bebisar min familj =)

 

Av lifeisabitch - 13 februari 2010 21:55

Denna dagen har varit bra..Har gosat massor med katterna mest Zorro för han har varit extremt gosig idag Både han o zigge ligger brevid mig i soffan o Puma ligger i andra soffan.. såg på melodifestivalen o den manboy var så jädra bra =) så fint när han dansade i regnet påminde om you got served filmen som e så himla bra =) snygga killar o snygga moves. e smått uttråkad nu får se hur länge jag håller mig uppe sitter o tittar på en film på 4an så jag lägger mig nog när den e slut..

Av lifeisabitch - 13 februari 2010 14:57

Idag fira jag o katterna. för idag slutar Puma o Zigge med sina mediciner =) Zorro slutade i onsdags.. Efter en hel månad med bråk varje morgon. rivsår o bitsår o arga katter varje dag..Tänk att vakna imorgon bitti utan att slåss med katterna så skönt.. Nu hoppas jag verkligen att de håller sig friska..

 

Idag har jag varit på mcdonkan med J o S gott var det sen släppte jag av dem o for vidare till Rusta o där köpte jag 3 mattor för 95 kr skit billigt o fint blev det i hallen.

 

Idag e det melodifestivalen som gäller o sen nån film efter det så e denna lördagen räddad.. ska tvätta lite sen oxå..

O Gosa o Gosa med katterna.. Zorro ligger här på rygg brevid mig i soffan..

Imorse dammsög jag o torkade golven inte lätt med 3 nyfikna katter  o Zigge var helt klart värst för han smög på golvmoppen hehe...

Av lifeisabitch - 13 februari 2010 01:01

Jag stack hem till en kompis innan ikväll o kollade på den nya versionen av fame.. den var inte jätte bra..

jag funderar mer o mer på att ta kontakt med en läkare o få utskrivet "lyckopiller" jag orkar inte med att ena sekunden må bra o andra må skitdåligt.. särskilt när jag inte vet vad det e som utlöser det..men nu mår jag bättre igen iallafall..

Av lifeisabitch - 12 februari 2010 16:06

Ibland så mår man så himla dåligt utan att veta varför.. var hos en kompis o sen körde vi o tvättade bilarna o efter det så mådde jag så fruktansvärt kasst kändes som jag skulle få en ångest attack så jag körde hem.. hon blev säkert kinkig nu för jag inte följde med dem till djuraffären men jag pallar inte ha på mig masken just nu.. det har inte hänt nåt o jag vet inte varför jag mår så här.. känns bara som jag vill sätta mig ner o gråta tills tårarna tar slut.. Jag begriper mig inte på mig själv just nu o jag orkar snart inte ha det så här längre... just nu funderar jag starkt på att flytta härifrån o börja ett nytt liv nån helt annanstans.. tänk så skönt det hade varit...Det händer aldrig nåt roligt o jag träffar bara samma gamla människor.. jag vill träffa nytt folk o festa... dricka bort attackerna o må bra... jag måste ta tag i mitt liv innan det blir försent.

Ovido - Quiz & Flashcards